نام برای فست فود
جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۲۹ ب.ظ
همیشه انتخاب نام یک مغازه دشواری های خاص خود را دارد. مخصوصا که هدف داشتن یک برند تجاری باشد. به طور کلی می توان گفت انتخاب نام یکی از مراحل مهم و وقت گیر در ابتدای راه اندازی است. اما قبل از بحث بایدها، از نبایدها در این انتخاب صحبت می کنیم:
1- نام تجاری مخفف استفاده نکنید. در ایران خیلی این جور نام ها جا افتاده نیست و نام برند مخفف معروف خیلی کم است.
2- از نام دو کلمه ای و بیشتر خودداری کنید که به خاطر سپاری دشواری دارند.
برای مشاهده ی ادامه مطالب به سایت آلیما فست فود مراجعه نمایید.
۹۵/۱۱/۱۵